Robótki ręczne szydełkiem, na drutach, igłą i inne ...- blog założony 19 kwietnia 2008 r.
Blog > Komentarze do wpisu
Jak zrobić szydełkową Kitty

 Robiłam Kitty na drutach, szydełkiem i filcowane... ale widzę że największe powodzenie mają te szydełkowe. Spełniam prośby kilku moich gości i zamieszczam schematy wykonania tej malutkiej Kitty.

robótki szydełkowe

 

Schematy:

Schemat2500ZW1

Opis wykonania:

Wszystkie części wykonane są półsłupkami na okrągło. Każdy rząd kończy sie oczkiem ścisłym i przechodzi się 1 oczkiem łańcuszka do następnego rzędu.

Po wykonaniu wszystkich części wypychamy je i zeszywamy w całość. Doszywamy uszka wykonane z 8 słupków. Haftujemy elementy twarzy. 

 Dla miłośniczek Kitty świetna stronka: http://picasaweb.google.pl/MichelyPatty/HelloKitty

 

Proszę o komentarze w sprawie mojego schematu i opisu wykonania. Chciałabym wiedzieć czy jest dość jasny i komu udało sie według niego zrobić Kitty .

piątek, 14 maja 2010, wiki45a
Tagi: zabawki

Polecane wpisy

  • Kanapka

    Kanapka oczywiście zrobiona szydełkiem z kolorowych włóczek. Pomysł zjawił się w czasie zabawy. Pewnego dnia moja 3-letnia wnusia robiła dla misia "kanapkę do

  • Smok wawelski

    Miał być bardzo, bardzo groźny, bo takie postacie z bajek interesują ostatnio moja wnusię. Jest dość duży, żeby można było dodać ważne szczegóły i żeby budził w

  • Domek Baby-Jagi

    Moja wnusia ma dzisiaj urodzinki - kończy 3 latka. Z tej okazji postanowiłam spełnić jej życzenie i zrobiłam jej domek Baby Jagi. W całości jest jadalny, zrobio

  • Pierwsze urodziny

    Moja córcia - moje jedyne, najukochańsze, najmądrzejsze dziecko ma już skończone 12 miesięcy.  Powielę wypowiedź wielu matek, których pociechom przybywa ko

  • Mata edukacyjna

         Mój maluszek niedługo skończy 5 miesięcy. Zastanawiam się nad kupnem maty edukacyjnej. Na rynku możemy spotkać wiele różnych mat. Ostateczni

Komentarze
2010/05/14 23:14:05
Ja jestem początkująca, ale opis jest przejrzysty i czytelny. Z miłą chęcią zrobiłabym Kitty, ale brak czasu... Niedługo wakacje i planuję (jeśli wolno) zrobić kilka rzeczy z tego super bloga! :) Pozdrawiam
-
2010/05/15 11:36:57
Urocze:)
Jednak Wiki wole Twoje schematy są o wiele prostsze i czytelniejsze. Dziękuje i Pozdrawiam
-
2010/06/04 11:44:07
Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu przeglądam z zachwytem Pani stronę i chętnie korzystam ze schematów zwłaszcza zabawek. Teraz próbuję zrobić Kitty bo jest urocza, ale mam mały problem z główka i bardzo proszę o rade. Na łączeniu kolejnych rzędów powstaje mi ukośna linia, i nie wiem gdzie robię błąd, najpierw robię oczko łań. potem półsł. i ostatni łączę ocz.ścisłym z tym ocz.łań. dodanym na początku. Bardzo proszę o pomoc i gratuluję tych wszystkich śliczności. Pozdrawiam Ewa
-
2010/06/07 15:52:35
Ewo ... znam ten problem. Tez miałam z nim kiedyś kłopot. Zamieszczę w osobnym poście jak teraz to robię.
-
2010/06/29 15:17:16
Jestem w trakcie robienia kotka. I pytanie: Główka kończy sie zaciągnięciem nitki, Tułów z nóżkami kończy sie na 14 oczkach i teraz doszywamy tułów do główki a potem sukienkę, którą chyba przy szyi trzeba troszkę ściągnąć???A może główkę zakończyć na 14 oczkach i robić od razu tułów, żeby nie kombinować z doszywaniem, a później tylko sukienkę dorobić , doszyć i na końcu rączki?? Na razie zrobiłam zgodnie z Twoim przekazem główkę ( nie zakańczając) i sukienkę i tułów, ale wszystko nie zakończone. Licze na Twoja pomoc i jak przy miśku zastosuję sie do Twoich rad.
A propos miśka, za każdym razem wychodzi mi różna wielkość. Jakoś nie umiem odpowiednio dostosować wielkości tułowia i reszty. Ale i tak wnuczka jest szczęśliwa. I to dzieki Tobie i Twoim pomysłom. Dzięki Ci za to. Pozdrawiam serdecznie.
-
2010/06/29 16:50:41
wrzosiec ...Przy innych tego typu zabawkach po zrobieniu główki robie dalej tułów bez odrywania nitki. W tym kotku jednak wygodniej jest zrobic główke osobno, później tułów i sukienkę. Sukienkę nakładam na tułów i razem do tego doszywam główkę. Na końcu doszywam rączki. Jak sukienka jest za szeroka przy szyi to możnają niego zmarszczyć, albo w ostatnim rzędzie zgubic kilka półsłupków.
Żeby za każdym razem nie wychodziła różna wielkość trzeba używać takiego samego szydełka i starać sie jednakowo ciasno wykonywać słupki i półsłupki. Z czasem nabiera sie większą wprawę. Życzę dużo cierpliwości i wielu udanych robótek.
-
2010/06/29 21:11:52
Dziekuję. Można na Tobie polegać. Tak zrobię. Powodzenia i .. dobrej nocy.
-
2010/06/30 12:59:23
Wiki, bardzo Ci dziekuję. Kotek wyszedł fantastycznie. To miłe, że dzielisz sie z innymi schematami i jeszcze podpowiadasz co i jak zrobić, żeby wyszło jak należy.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze.
-
2010/06/30 17:58:14
Wrzosiec ... bardzo się cieszę! Lubię wiadomości o udanych robótkach.
-
2013/03/07 12:53:20
Moja Kitty też wyszła :) Dziękuję za schemat :) Pozdrawiam :)
-
2013/03/07 15:00:18
agulino, to bardzo miła wiadomość!
-
2013/07/09 10:12:10
Witam serdecznie:) Bardzo dziękuję za schemat maskotki hello kitty szukając w internecie natknęłam się na niego i zaraz zabrałam do pracy . Wykonałam swoją maskotkę wg Pani schematu i myślę że wyszła całkiem nieźle:) Zapraszam do obejrzenia na moim blogu szydelkowe-cuda.blogspot.com/
Pozdrawiam
-
2014/02/15 15:30:26
Zrobiłam, ale mi wyszła taka malutka, mniej więcej wielkości pieska, na którego był tu wzór. Jedynie ten mini misiu wyszedł mi tak w miarę dobrze wielkościowo. Dziękuje za wszystkie schematy, są świetne:)
-
2014/02/15 18:27:56
Wielkość maskotki zależy od grubości użytej włóczki i szydełka.
-
2014/02/16 19:04:19
No ja miałam tylko takie malutkie szydełko, ale moja córka bardzo polubiła te małe maskotki i tylko nimi się bawi. Wczoraj przyniosła mi kordonek i szydełko i pokazała na zabawki:) Mała ma prawie 2 latka i to fajna zabawa robić coś co jej się tak podoba.
-
2014/02/17 08:57:50
Najwazżiejsze że udało Ci się zrobić, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Teraz córeczka jak wie że szydełkiem można zrobić zabawki, będzie coraz to nowe wymyślać - jak moja wnusia. Pozdrawiam i całuski dla córeczki!
Image and video hosting by TinyPic Image Hosted by ImageShack.us