Robótki ręczne szydełkiem, na drutach, igłą i inne ...- blog założony 19 kwietnia 2008 r.
Blog > Komentarze do wpisu
Jak zrobić "Skromne serduszko"

Tak go nazwałam, bo jest bardzo proste, malutkie i nie jest ażurowe.

Takie serduszka, tylko bez zawieszki robiłam do serwetki serduszkowej prezentowanej wcześniej.

Schemat tego serduszka narysowałam i zamieszczam na prośbę moich gości blogowych.

O schemacie całej serwetki serduszkowej też już myślę i mam nadzieje niebawem zamieścić.

Przyda się na Walentynki.

 

schemat do robótki szydełkowej

 

robótka szydełkowa

 

Do wykonania seruszka użyłam czerwonego kordonka Cable5 330m-50gr. Oczywiście można go zrobić innym kordonkiem i innego koloru w zalezności od przeznaczenia.

Szydełko nr 10 - 0,75mm

sobota, 09 stycznia 2010, wiki45a
Tagi: serduszka

Polecane wpisy

  • I' LOVE YOU

               Wszystkiego dobrego w Dniu Św. Walentego, dużo radości, dużo czułości, a przede wszystkim morza miłości. ***

  • Walentynkowe prezenty

    Bardzo lubię robić serduszka. Takie małe robótki mnie uspokajają, odpoczywam przy tym. Zrobiłam ich dość dużo, ale chyba czas zrobić coś praktycznego z tych ser

  • Remanent w serduszkach.

    Dzisiaj zrobiłam remanent we frywolitkowych serduszkach. Wyszukałam takie, które się jeszcze zachowały i dołączyłam do nich nowe. Ułożyłam je w kształt serca i

  • Serduszka

    Serduszka są bardzo wdzięczne do dekoracji mieszkania. Można je powiesić w oknie, na drzwiach, na ścianie czy przy półeczce. Mogą być bardzo miłym prezentem dla

  • Jedynie białe

    Różowe serduszka nieopatrznie jesienią pociupałam, w tym roku nie zakwitły. Jedynie serduszka biała mi się ostała. Jakieś liście różowych tylko wyszły. Będę mu

Komentarze
2010/01/10 11:29:13
Dziękuję. Na pewno skorzystam :)
-
2010/01/10 16:29:35
dzięki-ja również skorzystam
-
2010/01/11 10:32:09
Fajne serduszko - pewnie przed Walentynkami skorzystam :)
Zapraszam do mnie (artystyczny-nielad.blogspot.com) po wyróżnienie :)
-
2010/01/11 11:39:58
Śliczne serducho-dzieki za schemat.
Wiki ja mam jeszcze pytanko odnośnie trąby słonika-jak zrobic na szydełku.Słonia zrobiłam ze schenatu znalezionego w sieci ale nie daje rady z traba-możesz dac mi wskazówki bo twoja taka ekstra wyszła a ja nie daje rady-traba ze mnie poprostu:-)))))0
-
2010/01/11 12:15:19
Renulo...trabę słonika robię na okrągło. W początkowych kilku rzędach przerabiam w górnej części półsłupkami, a w dolnej słupkami. Trąba wygina sie wtedy do góry. Następnie kilka rzędów przerabiam samymi półsłupkami. W koncowym odcinku trąby u góry przerabiam słupkami, a na dole półsłupkami - ten odcinek wygina sie wtedy nieco w dół. Oczywiście zmniejszam stopniowo w każdym rzędzie ilość słupków czy półsłupków, żeby trąba zwężała sie ku końcowi.
Nie wiem czy jasno to wytłumaczyłam. Chciałam narysować schemacik...ale to też niełatwo jeżeli chodzi o trabę.
Daj mi znać czy zrozumiałaś i czy udało Ci sie zrobić. Wpadnę też podglądnąć Twojego słonika z netu. Ciekawa jestem jak wygląda. Ja takiego nie znalazłam.
-
2010/01/11 21:33:31
Uwielbiam te drobinki!! Są takie subtelne i można nimi ozdobić wiele innych rzeczy. A i same w sobie są piękne!! Dziękuję za schemacik i pozdrawiam!!
-
2010/01/12 08:38:21
Dziekuje .Pozdrawiam Dana
Image and video hosting by TinyPic Image Hosted by ImageShack.us